Pomoc

1. Jakie są formy płatności?

- płatności online DotPay,
- przelew bankowy,
- przekaz pocztowy,
- PayPal,
- Premium SMS .

2. Wpłaciłem pieniądze na serwer i co dalej?

Jeżeli pieniądze za serwer zostały już wpłacone, należy czekać na zaksięgowanie ich na naszym koncie.

Po odnotowaniu wpłaty zasilamy otrzymaną kwotą "Wirtualny portfel" w panelu administracyjnym MojeSerwery.pl.

Posiadając środki w Portfelu, Klient sam aktywuje zamówiony serwer z poziomu panelu.

3. Wpłaciłem pieniądze na wasze konto i nie otrzymałem serwera, co zrobić?

Jeżeli pieniądze zostaly wpłacone na nasze konto to zostały dodane do "Wirtualnego portfela". Posiadając środki w portfelu (w panelu administracyjnym) klient sam opłaca złożone zamówienie i uruchamia serwer.

Wpłaty sprawdzamy codziennie ok. godziny 13:00 oraz 16:00 i w tym właśnie czasie zasilamy portfele klientów.

Prosimy kontrolować zawartość wirtualnego portfela w panelu administracyjnym oraz także sprawdzać swoją pocztę email, czy nie został wysłany mail z informacją o zasileniu portfela.

4. Jak długo muszę czekać na zasilenie mojego portfela i uruchomienie serwera?

Wszystko to zależy od zaksięgowania pieniędzy na naszym koncie. Czas wykonania przelewu wygląda następująco:
- wpłata poprzez płatności online w serwisie DotPay trwa maksymalnie 15 minut,
- wplata na poczcie średnio 4-5 dni roboczych, są przypadki kiedy czas ten wynosi nawet 7 dni (w tym przypadku warto przesłać do nas skan dowodu wpłaty na mail),
- wpłata w banku/przelew internetowy do 2 dni roboczych.

Jeżeli przez dłuższy czas nie otrzymałeś zasilenia swojego wirtualnego portfela to natychmiast skontaktuj się z nami za pomocą mail'a.

Są przypadki, w których klient nie podał w tytule przelewu swojego login'u lub podał inne dane personalne. Wtedy nie możemy zidentyfikować danej wpłaty i nie wiemy komu zasilić portfel, dlatego należy się w takiej sytuacji skontaktować z nami w celu wyjaśnienia sprawy.

5. Czy jest możliwość przyspieszenia uruchomienia serwera jeśli wyślę dowód wpłaty?

Tak, jest taka możliwość. Należy na nasz adres e-mail wysłać skan lub czytelne zdjęcie przekazu pocztowego/potwierdzenia przelewu. Jeżeli wpłata była wykonana za pomocą konta internetowego należy przesłać potwierdzenie w pliku .pdf. Nie akceptujemy zrzutów ekranu (screen'ów).

6. Czy jest możliwość dokupienia dodatkowych slotów?

Tak, jest taka możliwość. W takiej sytuacji prosimy napisać nam na mail: informację dotyczącą zwiększenia slotów.

W wiadomości należy podać ilość dokupowanych slotów, swój login oraz ID serwera, gdzie mają zostać dodane sloty. Sloty dodajemy gdy klient posiada wystarczającą ilość pieniędzy w wirtualnym portfelu pokrywającą koszt dokupionych slotów.

7. Chcę zmniejszyć liczbę slotów, czy jest taka możliwość?

Tak, należy się w tej sprawie z nami skontaktować. Zmniejszenie slotów nastąpi w momencie zgłoszenia przez klienta.

8. Mój przelew za przedłużenie serwera nie dojdzie na czas, to oznacza, że wyłączycie mi serwer?

Każdy serwer, którego okres ważności minął, zostaje zablokowany na okres 7 dni. Jeżeli system nie odnotuje przedłużenia, serwer zostaje automatycznie skasowany bez możliwości przywrócenia.

9. Nie potrafię skonfigurować swojego serwera. Czy pomagacie w konfiguracji, instalacji pluginów i innych dodatków?

Wszystkie nasze serwery niezależnie od tytułu posiadają podstawową konfigurację i są gotowe do uruchomienia. W dodatkowej konfiguracji (np. instalacja wybranych pluginów) pomagamy indywidualnie. Pomocne w konfiguracji są także przygotowane przez nas poradniki.

10. W jaki sposób mogę zarządzać swoim serwerem?

Klient swoimi serwerami zarządza poprzez Panel Zarządzania na stronie MojeSerwery.pl. Panel jest przygotowany specjalnie dla nas przez profesjonalną firmę i stopniowo będzie udoskonalany w coraz to więcej funkcji.

Klient także posiada dostęp FTP, przez który wgrywa pliki na serwer (mapy, mody itp.). Poradnik obsługi FTP również jest dostepny na naszej stronie.

11. Dlaczego mój serwer jest "zablokowany"?

Jest kilka powodów. Pierwszy z nich to złamanie jakiegoś punktu regulaminu np. samowolne zwiększenie slotów (lub w przypadku gier Counter-Strike Source dodanie sourcetv) czy też zdjęcie hasła ze serwera prywatnego. Możliwe jest również, że serwer klienta obciążał ponad normę zasoby systemowe na naszym serwerze i został automatycznie zablokowany.

Kolejna sprawa to nie opłacenie serwera.

12. W jaki sposób mam się indentyfikować?

Każdy serwer klienta dostaje numer ID (znajdziesz go w panelu zarządzania serwerami), który ma postać np. s5123. To własnie ten numer należy podać w formie kontaktu. Preferowany różnież jest login.

13. Gdzie znajdują się informacje o moim serwerze?

Wszystkie dane dotyczące wykupionego serwera znajdują się w Panelu Zarządzania na stronie MojeSerwery.pl w zakładce "Serwery". Po Kliknięciu na adres ip serwera uzyskujemy dokładniejsze dane takie jak np. dostępu FTP.

14. Jak przedłużyć najem serwera?

Aby przedłużyc serwer należy wpłacić daną kwotę na nasze konto bankowe, w tytule wpisując swój login. Po zaksięgowaniu pieniążków na naszym koncie zasilamy portfel klienta. Mając środki pieniężne w wirtualnym portfelu można przedłużyć ważność serwera w panelu administracyjnym w zakładce "Serwery" klikając na przycisk "przedłuż".

15. Jak zamówić serwer?

Aby złożyć zamówienie, w pierwszej kolejności należy zarejestrować się w naszym serwisie. Następnie zalogować sie do Panelu Administracyjnego i przejść do zakładki "Zamówienia" i wypełnić formularz zamówienia. Dokładnie informacje znajdziesz TUTAJ

16. W jaki sposób obsługiwać panel MojeSerwery.pl? Jak korzystać z funkcji "portfela"?

Specjalnie na ten problem przygotowaliśmy gotowy poradnik, w którym znajdują się szczegółowe informacje na temat obsługi Panelu, jego funkcji oraz korzystania z płatności. Link do pobrania poradnika znajduje się w dziale Poradniki/FAQ.

17. Jak otworzyć poradniki ze strony MojeSerwery.pl?

Aby otworzyć poradniki, należy posiadać zainstalowany program pozwalający na odczyt plików w formacie .pdf. Przykładem takiego programu jest Adobe Reader, który można pobrać klikając: tutaj.

18. Zarejestrowałem się, ale nie otrzymałem maila z kodem aktywacyjnym, co zrobić?

Z racji, że spotykamy się z coraz częstrzymi problemami dotyczącymi otrzymania mail'a z linkiem aktywującym konto, opisujemy kilka głównych błędów podczas rejestracji:
- źle podany adres mail np. literówka, dodatkowy znak, spacja itp.,
- maile z reguły nie zaczynają się od "www" np. www.jankowalski@gmail.com,
- posiadanie poczty w serwisach: Onet, WP, Interia (polecamy Gmail.com).

Jeżeli popełniłeś jeden z powyższych błędów (lub też inny, nie opisany) napisz do nas na adres mail: podając swój login, wtedy aktywujemy Twoje konto.

Posiadaczom poczty w serwisach: Onet, WP, Interia staramy się mimo wszystko aktywować konta bez wcześniejszego zgłoszenia tak szybko jak to możliwe.

Przypominamy również, że otrzymanie mail'a z aktywacją może potrwać kilkanaście minut, cierpliwości.

20. Czy jest możliwość zmiany serwera z prywatnego na publiczny?

Tak, jest taka możliwość. W celu zmiany serwera prywatnego na publiczny należy dopłacić różnicę w cenie między slotem prywatnym, a publicznym. Zmiana nastąpi po zgłoszeniu poprzez mail.

21. Zamówiłem złą wersję gry, czy jest możliwość zmiany na inną?

W przypadku popełnienia błędu w złożeniu zamówienia, należy napisać do nas mail, podając swój login, oraz na jaką grę ma nastąpić zmiana.